تماس با اسکیتلرن
راههای ارتباطی
- شماره تماس: 09126134494
- ایمیل: sareh.esmaeili945@gmail.com
- اینستاگرام: skatelearn.ir@
- واتساپ: 989126134494+
- تلگرام: sareh_esmailie@
- پیام رسان بله: sareh_esmailie@
- پیام رسان ایتا: sareh_esmailie@
- نشانی: مجموعه آموزشی شماره 1 (شریف اسکیت): منطقه 2 شهرداری تهران، طرشت، بلوار تیموری، خیابان حبیب الله، انتهای خیابان قاسمی، تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شریف، سالن چند منظوره، طبقه 2 (محله تیموری)

سوالات متداول
آیا برای شرکت در کلاس اسکیت نیاز به تجربه قبلی دارم؟
خیر. آموزشها به افراد مبتدی از پایه داده میشود، و برای کسانی که تجربه قبلی دارند، تعیین سطح انجام شده و متناسب آن تحت آموزش قرار میگیرند.
چه تجهیزاتی برای شروع اسکیت لازم است و آیا در کلاس ارائه میشود؟
در کلاس، استفاده از کلیه تجهیزات ایمنی الزامیست و کلیه لوازم ایمنی میبایست پیش از دوره و حتماً با مشورت مربی تهیه گردد. اما برای ترمهای ابتدایی امکان استفاده از کفشهای موجود در مجموعه هست. ولی وقتی سطح ورزشکار پیشرفتهتر شد، نیاز به خرید کفش حرفهای تر با مشورت مربی دارد تا بتواند روند آموزش و پیشرفت خود را ادامه دهد.
چه سنی برای یادگیری اسکیت مناسب است؟
فقط در صورت وجود علاقه و بضاعت بدنی، حتی از سن 3 سالگی میتوان آموزش سطح مبتدی را به کودکان آغاز کرد.
آیا کلاس اسکیت شامل آموزش حرکات پیشرفته مانند پرش و چرخش نیز هست؟
از سطح متوسط به بعد حرکات جهشی و پرشی آموزش داده میشود.
چه نوع اسکیتی برای یادگیری مناسبتر است؟
این مورد برای هر فرد میتواند متفاوت باشد و به متغیرهایی چون سن، وزن، رشته مورد فعالیت، سطح، استعداد بدنی، وضعیت پاسچرال بدن و پا و سقف بودجه ورزشکار بستگی دارد و کفش مناسب باید حتماً با مشورت مربی و آنالیر شناختی که از فرد دارد تهیه شود. چون اسکیت یک مهارت ابزارمحور است، در صورتی که از کفشهای نامناسب استفاده شود، علاوه بر اختلال در آموزش احتمال بروز آسیب را نیز افزایش میدهد.
آیا امکان یادگیری اسکیت برای افرادی که ترس از افتادن دارند وجود دارد؟
بله. اتفاقاً این ورزش به این افراد به دلیل ضعف موجود پیشنهاد میشود، چون آموزشها به نحوی ارائه میشود که بعد از چند جلسه این ترس به طور کامل رفع میگردد.
در صورت داشتن هر گونه سوال، انتقاد یا پیشنهاد این فرم را پر نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را خواهند داد.
فرم تماس
